با ما در تماس باشید

بازار و فروش آلومینیوم قلعه مرغی | عصر صنعت اشراق

بازار آلومینیوم قلعه مرغی کجاست؟
کارشناس عصر صنعت اشراق
24 سپتامبر 2021
مقالات
5039 بازدید

معرفی بازار آلومینیوم قلعه مرغی

آلومینیوم از جمله فلزاتی است که در زندگی امروزه بشر استفاده های فروانی دارد. کم بودن قیمت آلومینیوم و زیاد بودن استحکام آلومینیوم و الیاژهای موجود در ان باعث شده که آلومینیوم از بین دیگر فلزات بیشترین کارایی را بعد از فلز آهن برای ساخت انواع قطعه های مختلف داشته باشد که این قطعات با روش های متفاوتی ساخته می شود.

آلومینیوم به صورت های مختلفی مانند ورق آلومینیوم ، تسمه، لوله پروفیل های ساختمانی و… در بازار موجود است. آلومینیوم عنصری است که در پوسته زمین وجود دارد. در یک زمانی که تازه آلومینیوم کشف شده بود چون استخراج ان کار مشکلی بود قیمت بسیار گران بهایی داشت حتی قیمت ان از فلز طلا هم بیشتر بود اما بعدها که کم کم روش استخراج آلومینیوم به اسانی قابل دسترسی بود قیمت ان کاهش یافت. بعد از آن بازیافت آلومینیوم مورد توجه قرار گرفت که کمک زیادی به صنعت می کرد برخی از منابعی که می توان آلومینیوم ان ها را بازیافت کرد اتومبیل ها، پنجره، در، لوازم خانگی و… هستند.

 

یک ویژگی مهم بازیافت آلومینیوم این است که هیچ تفاوتی بین آلومینیوم نو و آلومینیومی که بازیافت شده وجود ندارد.

کاربردهای آلومینیوم

حمل ونقل: در ساخت هواپیماها، کشتی ها، اتومبیل ها ودیگر وسایل حمل و نقل از آلومینیوم به دلیل چگالی پایین ان استفاده می شود.

بسته بندی: برای بسته بندی هایی مانند قوطی و فویل از آلومینیوم استفاده می شود چون که آلومینیوم غیر سمی است و قدرت جذب مواد موجود در قوطی ها را ندارد.

ساخت و ساز: در ساخت و سازها برای ساختن درب و پنجره و عایق روی دیوارها  از آلومینیوم استفاده فروانی می شود.

برای ساخت بسیاری از لوازم خانگی مانند وسایل برقی از آلومینیوم استفاده می شود.

 

 

بازار آلومینیوم قلعه مرغی کجاست؟

 

بازار آلومینیوم قلعه مرغی کجا واقع شده است؟

بازار آلومینیوم قلعه مرغی که در تهران واقع شده کارهایی مانند ساخت قوطی های آلومینیومی را انجام می دهند. در این بازار آلومینیوم قلعه مرغی انواع قوطی های آلومینیومی در اندازه های مختلف با آلیاژهای متفاوت به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد. آلومینیوم ها را به اشکال مختلف مانند مربع و مستطیل در می اورند که به ان ها قوطی می گویند که انواع آن در ضخامت و ابعاد مختلف به صورت استاندارد و اختصاصی تولید می شود. از این قوطی ها برای ساختن سازه های آلومینیومی به شکل قفسه و فریم و موارد دیگر هم استفاده می شود. قوطی ها به صورت عمده از کارخانه های تولید کننده و به صورت جزیی از بازار های مختلف کشور عرضه می شوند.

فروش آلومینیوم قلعه مرغی تهران

انواع قوطی ها با اندازه های استاندارد و اختصاصی در انواع کارخانه ها تولید شده و توسط نمایندگی های فروش آلومینیوم قلعه مرغی تهران عرضه می شود. انواع پروفیل با مشخصات مورد نیاز در منطقه قلعه مرغی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به فروش می رسد. الیاژ استفاده شده برای تولید قوطی های آلومینیومی اکثرا از گروه ۶۰۰۰ و مخصوصا از گرید ۶۰۶۳ می باشند. گروه ۶۰۰۰ از همان نوع تبدیلی است که انالیز دقیق ان مشخص نیست و از بازیافت ضایعات سرشاخه پروفیل تولید می شوند. بازار آلومینیوم قلعه مرغی تهران بزرگترین و معروف ترین بازار فروش آلومینیوم قلعه مرغی تهران است. محدوده آدرس بازار آلومینیوم قلعه مرغی در منطقه ۱۷ تهران واقع می باشد.

 

بیشتر بخوانید : 

میلگرد آلومینیوم

سوالات متداول

بازار آلومینیوم قلعه مرغی کجاست؟

بازار آلومینیوم قلعه مرغی تهران بزرگترین و معروف ترین بازار فروش آلومینیوم در جنوب شهر تهران است. محدوده آدرس بازار آلومینیوم قلعه مرغی در منطقه ۱۷ تهران واقع می باشد.

برای خرید محصولات آلومینیوم قلعه مرغی تهران چه کاری باید انجام دهیم؟

برای خرید انواع محصولات آلومینیوم قلعه مرغی تهران فقط کافیست با شماره تماس ۰۲۱۲۲۹۸۱۰۹۸ شرکت عصر صنعت اشراق تماس گرفته و از مشاوره های خوب کارشناسان فنی مجموعه بهره مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

_____

نظرات مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط با ما

دفتر مرکزی

آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان مکران شمالی نبش کوچه گل، پلاک ۱، واحد ۶، طبقه سوم

ارتباط با ما

دفتر غرب:

تهران، کیلومتر ۴ جادۀ قدیم تهران کرج

کارخانه:

تهران، شهرک صنعتی عباس‌آباد

ساعات کار:

شنبه تا چهار شنبه:        8:30 – 17:00

پنج شنبه :                    8:30 – 12:30

تمامی حقوق این سایت برای شرکت عصر صنعت اشراق محفوظ است.

0:00
0:00